Friday 11 July 2014

Animal print shorts





Witajcie kochani. Panterkowy wzór choć uważany trochę za tandetny, powrócił do łask w tym sezonie, nie znalazłam jednak wcześniej niczego, co by mi przypadło do gustu i było właśnie w panterkę. Do czasu aż w Primarku natknęłam się na te spodenki, wiedziałam że muszę je kupić, ale wszystkie chodliwe rozmiary oczywiście wymiotło, zostały tylko 6 i 20. Zaczęło się gorączkowe poszukiwanie w kolejnych sklepach, kiedy już straciłam nadzieję że je znajdę, trafiłam na jedne, jedyne w moim rozmiarze. Wiem że nie mam nóżek jak patyczki i nie są one stworzone do noszenia szortów, ale tym spodenkom nie mogłam się oprzeć, poza tym ostatnio zaczęłam intensywniej ćwiczyć, więc może wkrótce będzie to wyglądać lepiej.
Wzór w panterkę najlepiej prezentuje się z czernią lub  bielą i własnie tak postanowiłam je zestawić. Patrząc na zdjęcia, nie jestem do końca przekonana, czy te koszulka była dobrym wyborem, ale cóż teraz już tego nie zmienię. Buty też pewnie nie każdemu przypadną do gustu, ja natomiast bardzo je lubię, szczególnie za to że pomimo wysokiego obcasa, bardzo wygodnie się w nich chodzi.



T-shirt- Zara / heels, shorts, sunglaases, bracelet - Primark / bag - Persunmall 













21 comments:

  1. Świetne połączenie złotej biżuterii ze spodenkami w panterkę! :)
    www.llealicious.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. bluzka i szorty bardzo mi się podobają :)

    ReplyDelete
  3. jak ty nie powinnas nosic spodenek to kto powinien?:) masz super nogi! i spodenki tez:)

    ReplyDelete
  4. Szorty są świetne, prezentujesz w się w nich rewelacyjnie :)
    buty <3

    ReplyDelete
  5. bardzo mi się ten zestaw podoba!
    i ta panterka wcale tandetnie nie wygląda, o nie ;)
    a przynajmniej nie w połączeniu z całą resztą rzeczy :)

    ReplyDelete
  6. nie dziwię ci się ,że nie mogłaś się oprzeć ,są świetne

    ReplyDelete
  7. Kiedyś nienawidziłam panterki, teraz wzbudza we mnie neutralne uczucia, ale nadal nie chcę jej założyć

    ReplyDelete
  8. Ta stylizacja równie dobrze wyglądałaby z trampkami. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. zgadzam się bo z trampakami też nosze te spodenki i wygladają super

      Delete
  9. szorty sa genialne! uwielbiam panterke!!
    http://exality.pl/

    ReplyDelete
  10. Masz racje, panterka jest bardzo wyrazista więc najlepiej wygląda e stonowanymi kolorami. Twoje zestawienie jest świetne i nogi też wyglądają super ;D

    ReplyDelete
  11. super szorty!
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/07/cala-suaracciasardynia.html

    ReplyDelete
  12. super stylówka i te zdjęcia <3

    ReplyDelete
  13. świetne są te spodenki ;)

    ReplyDelete
  14. Super szorty ;)

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. ładnie, ale buty mi się nie podobają


    http://lamodalena.blogspot.com

    ReplyDelete

social network