Tuesday 4 February 2014

Burgundy Stripes






Witajcie kochani , dziś szybciutko prosty codzienny zestaw. Burgund nie należy jakoś specjalnie do moich ulubionych kolorów, ale ta bluzeczka bardzo przypadła mi do gustu i dość często ją noszę, przeważnie w takim właśnie zestawieniu z czarnymi woskowanymi rurkami. Torebkę, buty i kurtkę już widzieliście, myślę że dobrze się tu komponują. 
Życzą wam miłego dnia kochani , ja zmierzam się relaksować przy kominku a wieczorkiem wyskoczyć na Zumbę , choć pogodę mamy tak straszną, że nosa wychylać się z domu nie chce, ale Zumbę uwielbiam i nie zamierzam sobie jej odpuszczać :)

ENG

Hello dears, today a quick, simple and casual outfit.
The burgundy colour isn't really my favorite but I liked this blouse and I wear it often. Mostly with this type of combination with the black waxy trousers.
The bag, the boots and the jacket you've already seen. I think that they fit well.
I wish you a good day, I intend to relax beside fireplace and at evning time go for zumba. The weather is so terrible today that I won't put my nose outside the door but I like zumba very much and I don't give up.

Burgundy Stripes



jeans -H&M,  jacket, bag- Aliexpress.com,   blouse, snood -Primark (Penneys) heels-New Look








Przypominam również o  rozdaniu na blogu, zapraszam chętnych




36 comments:

  1. ale masz ladna kurteczke ! pozdrawiam serdecznie

    ReplyDelete
  2. Brawa za motywacje! Ja kompletnie się ostatnio zasiedziałam, mam w planach zacząć w końcu biegać...stylizacja jak zwykle, tip top :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Motywacja jest tym bardziej, że muszę ze 2-4 kg zrzucić z zadka przed wiosną :)

      Delete
  3. Ja jeszcze kurteczki nie widziałam :) fajna ! Ciekawy zestaw ...
    Choć i burgund to nie moje klimaty ;) to w tym zestawie fajnie wszystko się komponuje !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję Aniu , zaraz biegnę na twojego bloga sprawdzić jakie kolorki dziś u ciebie :)

      Delete
  4. kurtka rzeczywiście jest świetna! i torebka przepiękna, ja kocham wszystko co w odcieniach czerwieni :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. bardzo lubię te kurtkę pewnie będę ją często wiosną nosić

      Delete
  5. kurteczka i torebka rewelacyjnie wyglądają!

    ReplyDelete
  6. bardzo ladnie :) skad bluzeczka ? bardzo ladna !

    ReplyDelete
    Replies
    1. dziękuję , bluzeczka jest z Primark , oczywiście znowu zapominałam o opisie ubrań już dodaję :)

      Delete
  7. bardzo ładnie wyglądasz, świetna całość; fajnie zagrały tu kolory :)

    ReplyDelete
  8. A ja uważam, że ten kolorek świetnie do Ciebie pasuje, idealnie rozświetla całość :) Kurteczka jest rewelacyjna i ta torebka... cudo! Kolor przepiękny :) Gorące pozdrowionka :)

    ReplyDelete
  9. pięknie i kobieco czyli tak jak lubię:)

    ReplyDelete
  10. Super! :) Sweterek idealnie do Ciebie pasuje ;)

    ReplyDelete
  11. Kurtka świetna, fajne połączenie kolorów i ten burgund ja też cały czas lubię zestawy z tym kolorem :) Pozdrawiam!!!

    ReplyDelete
  12. Tak, tak, zumba to jest to, ja zakochałam się na zabój:)
    Burgund to też nie jest mój ulubiony kolor, ale jak ktoś wygląda w nim tak jak Ty, to coraz bardziej jestem na tak:)
    Wyglądasz ekstra:):) Bardzo Ci pasuje:)

    ReplyDelete
  13. Burgund lubie - pasy juz mniej.. ale z tymi spodniami faktycznie pieknie sie komponuja. Poza tym swietne dodatki - zwlaszcza bransoletka<3
    Usciski Justynko! A

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bransoletkę też bardzo lubię, pewnie że chciałoby się mieć tę od Hermes, ale jak się nie ma co się lubi..... :)

      Delete
  14. Świetnie wyglądasz, a ta bluzka jak dla mnie idealna :) Pozdrawiam

    ReplyDelete
  15. ale masz piekne nogi! Zachwyca mnie kolorystyka ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziekuję Basiu :) Natura nie dała mi pieknych włosów czy oczu, to chociaż długich nóg nie poskapiła :)

      Delete
  16. widać, że chodzisz na zumbę, bo figura super:) a Twoje stylizacje wymiatają:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję, choć na figurą muszę jeszcze dużo popracować, myślę nad Chodakowską ale na razie na myśleniu się kończy :)

      Delete
  17. ślicznie w paskach <3 ! jej dziękuję pięknie za tak miłe słowa :*

    pozdrowionka :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Proszę bardzo, w pełnij na nie zasłużyłaś :)

      Delete
  18. Uwielbiam takie połączenia kolorystyczne! Ślicznie wyglądasz!

    ReplyDelete
  19. Ślicznie wyglądasz, bardzo fajne kolory! :)

    ReplyDelete
  20. Bardzo ładnie wyglądasz! :) Fajne kolory!

    Zapraszam do siebie na nowy post:
    www.diane-fashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. bardzo przyjemny, casualowy zestaw!

    ReplyDelete
  22. genialnie wszystko ze sobą połączyłaś ;)
    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
    http://emyniaaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Ha, ja w poniedziałek zaliczyłam swoje pierwsze zajęcia z Zumby i przyznam, że dopiero dziś zakwasy mi zeszły :)

    PS Wracam, jak tylko śniegi stopnieją, zdecydowanie poddałam się zimowemu otępieniu i tak sobie odpuściłam to wszystko... :)

    ReplyDelete

social network